Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2016

Μια έκθεση από το μέλλον

Δευτέρα, 4 Οκτώβρη 2021

Σκέφτομαι και Γράφω με θέμα "Ο παππούς μου"

Ο παππούς μου είναι κοντούλης, φοράει γυαλιά, έχει άσπρα μαλλιά, ένα μικρό άσπρο μουσάκι και πάντα χαμογελάει. 

Ο παππούς μου δεν μοιάζει με τους άλλους παππούδες. Δηλαδή μπορεί να είναι παππούς αλλά όποτε είναι μαζί μου κάνει σαν μικρό παιδί. Κυλιέται στο πάτωμα για να παίξουμε ό,τι παιχνίδι μου κατέβει στο κεφάλι, ανεβαίνω στην πλάτη του και κάνει το αλογάκι, παίζουμε επιτραπέζια και μου διαβάζει παραμύθια. Πολλές φορές πηγαίνουμε μαζί στο πάρκο και παίζουμε κυνηγητό και κρυφτό ή με μαθαίνει ποδήλατο κι όλοι μας κοιτάνε και τον ρωτάνε πού τη βρίσκει τόση ενέργεια κι αυτός απαντάει "από την εγγονή μου". 

Ο παππούς μου είναι φοβερός γιατί όποτε έρχεται στο σπίτι, μου φέρνει σοκολάτες ή καραμέλες και μου τις δίνει κρυφά γιατί αν τον δει η μαμά μου θυμώνει και του λέει "Δεν σου έχω πει να μην φέρνεις γλυκά στο παιδί;" Αλλά αυτός συνεχίζει να μου φέρνει και μου τα δίνει όταν η μαμά δεν κοιτάει! 

Όταν στο σχολείο παίρνω "Α" με τόνο, ο παππούς καμαρώνει "σαν γύφτικο σκερπάνι" όπως λέει κι ο μπαμπάς, και το γράφει και στο facebook για να το δουν και όλοι οι φίλοι του και να ζηλέψουν! 

Η καλύτερή μου μέρα είναι όταν η μαμά κι ο μπαμπάς πηγαίνουν βόλτα κι ο παππούς έρχεται να "με κρατήσει". Κάνουμε ένα σωρό ζαβολιές, με αφήνει να βλέπω DVD όση ώρα θέλω και με αφήνει να κοιμάμαι πιο αργά, και φυσικά μετά δεν το λέμε στη μαμά! 
Τα πιο πολλά παιδιά στην τάξη έχουν 2 παππούδες και 2 γιαγιάδες, όμως εγώ έχω μόνο έναν παππού. Όταν ρωτάω τη μαμά γιατί, εκείνη πάντα στεναχωριέται όμως εγώ της λέω να μην στενοχωριέται γιατί ο δικός μου παππούς κάνει για 4 παππούδες και 4 γιαγιάδες μαζί!

Όταν δεν είμαστε μαζί ο παππούς μου δεν κάθεται σπίτι να βλέπει τηλεόραση σαν τους άλλους παππούδες γιατί έχει πολλές δουλειές, μαθαίνει αγγλικά, χορούς και πηγαίνει εκδρομές. Ο μπαμπάς μου λέει πως "δεν βάζει κώλο κάτω" σαν την μαμά κι εμένα, που δεν μπορούμε να κάτσουμε σπίτι με τίποτα! 

Η μαμά λέει στις φίλες της πως του έχω μεγάλη αδυναμία, αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί γιατί εγώ όταν είμαι με τον παππού γίνομαι πολύ δυνατή και όχι αδύναμη. 

Ο παππούς μου είναι ο πιο καλός παππούς του κόσμου και ελπίζω όταν γίνω γιαγιά να του μοιάσω (χωρίς βέβαια το άσπρο μουσάκι).

Δανάη Α.
Μια φωτογραφία από όταν ήμουν μωρό και 
έπινα γάλα με το μπιμπερό.

3 σχόλια: